rumeysayusufselim Kızlar aynı böyle oluyor düzeni basıl ilerler birini aşılırken 2 uyku düzeni bozar mı çünkü erken kalkınca 2 geç kalkınca tek uyku yaptırıyorum
Damla29 rumeysayusufselim bizde 1 yasından beri öleydik bi karar veremedi tek veya 2 uykuya suan 2 uyku yapıyoruz biz sabah 9 kalkıs 12 gbi uyur 1 saat 1 bucuk saat akşam 4 gbi bi daha uyur bazen 1 bazen 2 saat akşamda 11 gbi uyuyor gündüz 2 uyku yapınca tabi uyuması 12 yi buluyor
rumeysayusufselim Elifyankii3 tek uyuutunca yada 2 kere uyutunca uyuyormu hemen yoksa tek. Uyutunca 2 uykuya mı alışmış oluyo
Elifyankii3 rumeysayusufselim sabah 7 de 7.30 kalkarsa tek uyuyor 2 uykuya yatırıyım desem yatmıyor ama 6 da kalkınca 2 kere uyumak istiyor kendisi
rumeysayusufselim Damla29 sizin kaç aylık 9 da kakıyorsa teke alıştıra bilirsiniz bizim ki cok erken kalktığı zaman düzen olmuyo
Damla29 rumeysayusufselim ben uyku konusunda cok zorlamak istemiyorm acıkcası çünkü uykusuz oldugunda deli gbi mızıkdanıyor ağlıyor bugün 3 kez uyudu bi yere gittik misafirliğe ve sese uyandı 45 dk uyudu eve geldik hemen ve uyuttuk çünkü aşırı huzursuz ve aglıyor du bizim uykuya karsı aşırı sıkıntımız var uyutmayınca deli gbi geziyor sagda solda aglıyor