Asel_sahra Kizlar bebegim ishal oldu kac gündür dün doktor gaita tahlili yaptı temiz çıktı enterogermina kullan dedi evde ablasinin var kutusunda iki yaşından küçükler kullanamaz diye yaziyor doktor da verebilirsin dedi ya versem mi vermesem mi kararsz kaldm
Ogulcan Asel_sahra şimdi doktorum yazdı bizede bunu kullan diye sizin yorumunuza denk geldim ilaçların üzerinde bu tür ibareler var canım önemli olan doktor onayı ile verilen düzeyde kullanmak ben doktorumun bilgisine çok güveniyorum canım benim oğlumda 1 yaşında