Kuzeyim22 düzenli antibiyotik kullanması Baska cete yok cnm cok gecmiş olsun pis hastalık bizde 1 ay içinde 2 kez bogaz enfeksiyonu olmuştuk 16 aylıkken sonra Bi baktım 4 diş patlatmıs oglum oda enfeksiyon hastalığı yapmıs doktor dedi ben pek ilişkilendiremedim ama