Kizlar bebegimi emzirmek için beşiğinden alıp yanıma yatırdım emzirirken sonra uyumuşum gordüğümde üzeri açıktı. öksürüyordu uyandığımda zaten normlde burunları akıyordu off bide öksürük çıktı nasıl uyudum ben ya. İşte şuan uyudu bebegim suan öksürmüyor devam edecek olsu oksürurdu demi. o anlık biseymiydi acaba. Hafif öksürüğü vardı ama o kadarda değildi sanki artmış. Suan uyuyor öksürmüyor. Hemen işte öyle görünce iburamin icirdim 1 kaşık, 1 cay kaşığı soğan suyu icirdim inşallah iyi gelir. Sizce ne yapayım öksürüğü geçsin diye öksürük şurubu filan alayim mi