AdaSeda ben her emzirmenin ardından bi kaşık kadar su veriyodum dilinin üstü temizlensin diye,2 günde bir karbonatlı suyla temizliyodum,mikostatin de kullandım ama geçmedi,hafifte olsa sürekli kalıyordu.en son 4aya doğru geçti tamamen.sıkmayın canınızı,eğer çok yoğun değilse geçicektir zamanla