Avsavb Kızlar günaydın 1 yaşında bebeğim var . Kahvaltıda çay ve ya su yerine ıhlamur vermeyi düşünüyorum . Siz veriyor musunuz ?
Ogulcan Avsavb uzun çalı kısmı değilde çiçek taraftarı varya canım onlarla yapıyorum canım güzelcene demlensin içeceği ılıklığa gelince içsin canım hergün verebilirsin hastalık zamanı çok faydalı
Avsavb Yazan herkes için çok teşekkür ediyorum . Vermeyen anneler varsa düşünmeden ıhlamur versinler . çiçek kısımlarını demledim ılık olsun diye çok az suyla karıştırdım , bebeğimde çok sevdi 🌸
Avsavb Minikyavrum755 ben ilk defa bir yaşında verdim ama doğduğundan beri verenler var . Verebilirsiniz sanırım
Birbebek34 mrv5556 şeker zaten olmaz da bence içine bisey koyulmasa daha iyi acaba renginden anladığı icin mi içmiyor çünkü cok aromalı bi tadı yok benim oglumda biberonda sari renkli gördugunde icmek istemiyor gizlyeip iciriyorum tadından anlamıyor