Minikyavruum benm bebegm 1 aylıkken 01:00 de uyuyp sabah 06:00 da kalkmştı bende uyuyakalmştm.Kendimi cok kötü hissettm ve doktoruma danıştım.Doktorum gece uyanmadıysa sorun olmadıgını ayrıca uyuyan bebegi uyandırmama taraftarı.6 saate kadar uyanmaması normal gece uykusuna alışsın demişti.Korkmayın bence uykuda bebegi büyütüyor dinlendiriyor