Bebeğim 2 aylık 1-2 hafta önceye kadar böyle birşey yoktu artık kakasını yapmıyor ıkınıyor sürekli ağlıyor yaptığında Mukuslu kaka, geçmek bilmeyen gaz sancıları uykuya direnme uyusa da 10 dk sürmesi, huzursuzluk ağlama krizleri var alerji olup olmadığını nasıl anlarım nasıl anladınız ?