Benim kızım da öyle. Gece 2-2.30 gibi uyumuştu şimdi uyanmış mesela kalktım ben de. 2.5 aylık ☺️ Normal bence benim kızım gündüz pek uyumaz ama gece deliksiz uyur sabah çok neşeli mutlu uyanır kilo alımı da çok güzel gidiyor. Ağlayarak da uyanmıyor uyanınca da ağlamıyor. Demek ki memnun diye düşünüyorum