FerideguL 1. teyzenin arkasından konuşuyorsun evet. 2. diğerlerinin yorumları beni ilgilendirmez 😀 bi elin verdiğini öteki duymasın derlerdi bi zaman şimdi fitremi şuna buna vermicem diye başlıklar açıp insan afişe ediyorsunuz. İhtiyacı yoksa verme. Herkesin az çok yaşadığı durumlar. İçinde yaşa. İddia ettiğin kadar hassassan.