HaleLna Memeden kestim ama göğüslerim çok şişti biraz sağdım ve buz kompleksi yaptım . Basına gelen var mı bunun bi ilacı veya iğnesi ? Sağlık ocağına gitsem yardımcı olurlar mı :(
HaleLna e1if kıyamam çok zor bi süreç her anlamda hem emzirmek hem bıraktırmak. 17 aylık kızım bende 2 yasa emziririm diyodum ama malesef yapıştık ikiz gibi dolaşmaya başladık ve yemek yemesini önlüyordu. Sıkma canını hiç stres Yapma 🙏