Bebeğim 4 aylık oldu dün birden ateşi çıktı diş mi hastalık mı bilmiyoruz doktoru aradık benekler hastalanır 42t tehlikeli demek 42 ye kadar olan ateşten korkmayın dedi yurtdışındayız nalet olasıcalar bakmıyorlar çocuğa dün kolunda çok az minik minik kırmızı noktalar vardı bugün iki kolunu ve ağzının oralarda çıkmış ama kollarında daha fazla bebeğim sürekli ağlıyor uyumuyor şaşırdım iyice bu noktalar sizde de var mı