Sibelcinarlina Merhaba arkadaşlar 4 ay 10 günlük oğlum var. Doğuştan kalbinde 2 delik var aklı ermeden sünnet olsun istiyorum bu durumu yaşayıp bebeğini sünnet ettiren anneler varmı merak ediyorum.
Hiperaktifanne Sibelcinarlina ben✋🏽Fakat kalp deliği ile ilgili hiç sorun yaşamadık. Sünnet ettirdik fakat bizim başka sorunumuz oldu. Sünnet yeri yapışmış. Sünnetten sonra masaj yapmamıza rağmen yapışma olmuş şimdi tekrar cerrahi işlem görecek bebeğim :(