Maral_sultan Bayanlar merhaba cuma akşamı sezeryan oldum yarın ameliyat bantlarım kalkacak en korktuğum şey acıyor mu acaba doktor kaldırdığı zaman
Nisabera09 Maral_sultan ay zaten tam yapıştırmıyorlar o bandı benim doğum yaptığım akşam çıkardılar sondayla birlikte 🙏🏻🙏🏻
Tazeee_annee Acımıyor hiç .. bende 1 hafta önce oldum bende ertesi gün sabah pasuman yapılacağı zaman en korktuğum seydi. Hatta dile getirdim bunu. Dikişlerim de gelecek sanıyordum ama öyle olmuyor Muş. 🥰 O yüzden bence hiç korkma