Evet kimsenin dikkatini çekmediği için postum alta düştü.
3buçuk aylık bir kızım var 1 aydır meme ve mama reddi yaşıyorum. Tam biraz düzelir gibi oluyor hop başa
Denemediğim yöntem kalmadı artık tükendim. Son çare emzirme danışmanına başvurmak istiyorum. Başvurup olumlu veya olumsuz sonuç alan varsa lütfen yazabilirmi.