Sezaryen ile doğum yaptım. Hamileliğimde 9 kilo aldım her gün 10 bin adım atardım son 2 hafta hariç. Son haftalarda yalnızca sol bacağımda azcık yürüsem ağrı ve ödem oluşuyordu. Doğumdan sonra geçmişti hemen kilo verdim ve ödemlerim gitmişti. Şimdi tekrar azcık ayakta kalsam sol bacağım şişiyor ayağım morarıyor ağrıyor ödem oluyor. Böyle bir problem yaşayan oldu mı hiç? Bir de bu şikayetim için hangi doktor alanına gitmeliyim ?