Doğum yapalı 3 ay oldu ilk zamanlar sepsert oluyırdu göğüslerim ikisi gayet de aynıydı. Şimdi sağ göğsümde sanki Sola göre daha çok süt var sertleşiyor. Sol göğsüm ise küçük daha az süt var gibi geliyor. Aslında birini diğerinden fazla emzirmedim. Neden böyle oldu ki😔 başına gelen var mı??