rukiyyee 4 aylık bebeğinin ayaklarının üzerine basmıyo normal mi sizce sizin bebişler nezzaman bastılar
Klymeneninatlasi rukiyyee 🙄 üstte kalsın ama zaten daha çok küçük ki ☺️ Yürümek için daha çok var o zamana kuvvetlenip basar bence ☺️