Almila7 Doktorumuz yeşil kaka yapınca zaten süphelendigini, kan görüncede emin oldugunu söyledi. Biz test yaptırmadık, inek sütü ve süt ürünlerini birde yumurtayı azaltmamı istedi. Neredeyse tüketmiyorum. Günde bir kez laktozsuz sütten kahve iciyorum o kadar. 6.ayda genelde düzeliyormus. Bir kere kan gördükten sonra tekrarlamadı bir daha.