Blackmom arkadaşlar önümüzdeki ay memlekete gitmeyi düşünüyorum. Dün ilk doz aşımı oldum. Uçağa binebilmek için çift doz aşı şart mı yoksa tek dozla da olur mu? birde aşı üzerinden belli bir süre geçip öyle alıyorlarmış bilgisi olan var mı bu konuda ?
Oznur_0708 Blackmom 2. Doz olman gerektiğini biliyorum ben test ile yolculuk yaptım test yaptır sende öyle git
Melooo26 Blackmom ikinci aşının üzerinden 14 gün geçmiş olması gerekiyor bende iki doz aşımı oldum uçak yolculuğu yapabilmek için PCR testi yaptırmam gerekti 14 gün geçmemişti
Krdlnn-1 Yurtdışı için kesin 2 doz istiyor ama Türkiye içinde belki degisebilir. ben 2 doz olmali ve üstünden 14 gün geçmesi gerek diye biliyorum
Krdlnn-1 Blackmom Hangi firma ile yolculuk yapicaksaniz bilet alma sitesinde de yazıyor bilgilendirmeler
inci_inci Ben gideceğim İlk doz aşımı oldum. 14 gün geçmeden bindigim taktirde ikinci doza gerek kalmayacaktı ama 14 gün geçti ve ikinci doz 4 Kasım’da olduğu için test gerekiyormuş. Uçağa binmeden bir gün önce test vereceğim. 😏
Blackmom inci_inci anladım benim 21 kasım da uçuş 2. doz aşı tarihim 14 kasım.. yani son dozu vurduktan sonra 14 gün geçmiyor ama 14 gün geçmeli yazıyor kafam karıştı şimdi sorun olur mu acaba
Nesse Blackmom ben de yeni Pegasus’la yolculuk yaptım. 2 aşı artı 14 gün süre geçmesini istiyorlar. Pcr testi verdim çok kısa bi işlem. Bakarlarsa sorun ederler çümlümçok üstünde duruldu işimizi garantiye alınbence
inci_inci Blackmom Demek ki iki dozda vurulsa tek dozda vurulsa test istiyorlar benim anladığım kadarıyla.. Yani uçağa binmeden bir gün önce test yaptırmamız gerek. Benim de 30 Ekim’de uçuş bir gün önce kuralı var 29 Ekim’de yapılırmı acaba test benim de kafam karışık baya…🎀