Mervexxx kesinlikle panik yapma sütün azalmasın benim bebeğim 4 günlüktü 20,9a yükselmişti apar topar yatış verdiler yavaş yavaş düştü süt sağıp götür bol bol çünkü sarılığın geçmesi çocuğun devamlı yemesine bağlı ben kendimi çok yıprattım hastane sürecinde hem ayrı kaldığım için hem de hasta olduğu için şuan 38 günlüğüz sütüm ilk hafta dolu doluyken şuan bazen yetmediğini hissediyorum.. bu konu hakkında merak ettiğin her şeyi sorabilirsin çok araştırıp çok şey yaşadım.