selam kızlar
bebeğimin damağında 4. Aydan itibaren fark ettiğim bir şişlik gibi bir şey var çocuk doktoruna gidemedim aile hekimin sorun olmadığını söyledi ama bence garip diş etinin yanında gördüğünüz şişlik diğer tarafta da var. Aynı çift diş eti gibi duruyor. Sizin bebeklerinizde de var mı ya da bir diş doktoruna götürmeli miyim ?
https://resimyukle.link/i/4N4uQt