O konuda çok haklısın birde ben bebeğimi yalnız büyütüyorum kimse yardımcı olmuyor Olamiyor ailemden uzakta oturuyorum eşimle beraber birşeyler yapmaya çalışıyoruz ama günü gününü tutmuyor sürekli huyu düzeni değişiyor buda beni çok yıpratıyor hayırlısıyla bu süreçlerde gecsin diye bekliyorum