Herkese merhaba 😍 Başlıktan da anlayacağınız üzere kabız bir bebeğim var. Şu anda 14 aylık. İlk doğduğunda bağırsakları tıkır tıkır işlerken ek gıda dönemi ile birlikte kabızlık problemi başladı. Tabii ki karbonhidrat içeren şeyleri sevmesinin de büyük bir etkisi var😓 Diyeceğim o ki “ben bebeğime şunu yapıyorum anında bağırsakları çalışıyor” ya da “ben şunu yapıyorum hiç kabızlık yaşamadık” dediğiniz neler var? Şimdiden çok teşekkür ederim💛