Kızlar oglumun dogduktan bır kac hafta sonra gözleri capaklanmayq basladı sonra damla kullandık gev ama sımdi sag gözü hem kızardı hemde yesıl yesıl akıyor dr ye götürdük damla verdi qmq gözyqsı kanqlı tıkalı olabılırmıs amelıyat sonda gerekebılırmiş artık bas edemez oldım sılmeye sürekli akıyo var mı yasayan