25moonlight2021 dilek_demr58 kestirmedim. Kestirmeyide düşünmüyorum. Benim saçlarımı kazıtmışlar saçlarım seyrektir, kız kardeşimin saçlarına hiç dokunmamışlar onun saçları çok gür
61arzu 25moonlight2021 bende kestirmeyi planlamıyorum ama konağımız var böyle katman katman jel gibi olmuş cıkmıyor tamda bıngıldagının orada cok ta müdahale edemiyorum bakalım mecburen kestirmek zorunda kalabilirim diye üzülüyorum 🥺🥺🥺
Aselllll dilek_demr58 canım erkeklerin sakal traşı oldugu 3 4 başlıklı jilet var o ve su ile cok rahat oldu
Asenana dilek_demr58 seyrek diye kestirmene gerek yok ki canım gürleşmez kesmeyle, benim bebeğim de neredeyse keldi doğduğunda 😂 şimdi 1 yaşında kafası doldu saç hiç kesmedik
25moonlight2021 61arzu zeytinyağı sürün bekleyin yumuşasın yarım saat sonra tarakla ters tarayın çıkar merak etmeyin bizde de aynı sorun var ☺️