Şuan bebeğimin yüzünde isilikten egzamaya dönen döküntüler var. Badem yağı kullanıyorum. Sebamed kullandıktan sonra bu şekilde oldu. Mustela konak şampuanını da kafasında kullanıyorum. Vucudunda herhangi bir şey yok o yüzden vucudunu sürmüyorum.çok can sıkıcı bir durum baktıkça üzülüyorum ama kendi kendine geçiyormuş.