Merhaba arkadaşlar utanarak yazıyorum doktora gitmeme daha var o yüzden buraya yazıyorum fikir almak için. Birliktelik sırasında eşim bişey hissetmiş bende kendimi kontrol ettim daha once genital siğil tedavisi oldum belki yine tekrarladı sandım ama değil vajina girişinde solda bir şişlik var ve ele geliyor yani ben kendimi kontrol ettim 🙈 iç kısımda sanki solda bı et parçası var tırtıklı gibi resmen girişin yarısını kapatmış gibi nasıl anlatılır bilemiyorum kist gibi ama büyük bişey sanki. Çok korkuttu beni adetin bitmesini bekliyorum kontrole gitmek için basina böyle bir sey gelen var mı bunun için doktora giden acaba nedir bilen yazarsa çok sevinirim insallah kötü bir şey değildir ya 😢