Bonnusimo
büyük oğlum çok geç öğrendi onu. Sanırım 1,5 yaşında falandı🤷🏼♀️ Küçük oğlum 11 aylıkken başladı ondan içmeyi. Küçük oğlum şuan 14 aylık oda pipetle içmeyi beceremiyor hep cup bardaktan içmek istiyor 😅 abisi de 2,5 yaşında ve dışarıda olduğumuz zamanlar hep ondan içiyor, evde de normal bardaktan içiyor. Uzun süre kullanılıyor yanii🙂