Bebegimi bugun muayeneye goturdum istahsiz diye 9 aylik ve 7 kilo kalbinde ufurum oldugunu ogrendim direk kardiyolojiye gosterin bunu dendi ya kizlar anlamiyorum simdiyr kadar nasil farkedilmedi kac kere muaneye gittik detayli ultrasona girmkstim hamileyken temiz cikmisti herseyi yenimi olusmus acaba ? Nedir bu ufurum gececek mi nolur bisi diyin duyan biri varmi