Hickimse Dünyagöz hastanesinde oldum. Ameliyattan sonra miyopum sıfırlanmadı astigmatım arttı. Ve gözümde uçuşan cisimler , kayan parlak yıldızlar , ışık çakmaları yaşıyorum. Malesef hala gözlük takıyorum. Ama en kötüsü uçuşan cisimler gittkçe artıyor ve gözün arkasında bulunan vitreus sıvısınn yapısı bozuldukça retinama zarar verme ihtimali artıyor.