Arkadaşlar hamileyim 2 aylık bi oğlum var 8 aylık emziriyordum doktor emzirmeyi bırak dedi şimdi memeden kesmeye çalışıyorum mama aldım Bebelac onu içiriyorum daha doğrusu içirmeye çalışıyorum acaba anne sütüne en yakın mama hangisi bu konuda bilgisi olan var mı