Yusufurazsibel Sabah 12 de uyandı akşam üstü yarım saat tekrar uyudu bu saat oldu salla salla ayaklarımı hissetmiyorum yok uyumuyor tepindikce tepiniyor yastıkta sinirlerim çok bozuldu napicam ben ya 😔😭🤦
Adayildiz Yusufurazsibel uyku düzeni olmalı ben hep akşam 9 da uyuttum gündüz 12 standart o saatler gelince uykusu geliyo sabah 12 de kalkması çok geç akşam üstü uyumamali zaten sabah erken den kaldırın 8 de öğlen zaten uykusu gelicek oyalayin 12 kere kadar düzeni olusturun
Yektakuzey1 Yusufurazsibel canım bende o dönemden geçtim hiç susmuyordu uykuya geçmemek için acayip direniyordu.aklına gelebilecek herşeyi denedim ama sami yusufun hasbi rabbi ilahisiyle uyuruyordum. Sesini biraz yüksek yap. Olmazsa YouTube bebek uyutan dualar yaz nebe suresi çıkıyo sürekli dinlet inanamazsın acayip sakinleşiyorlar.
Handannnn Kaç aylık.. oğlum 7 aylık oldu son zamanlarda bizde öyleyiz uykusu geliyor ama uyumamak için direniyor
Doga_24 Handannnn ay özellikle 6-7 aylık anneler suan hep bu durumu yaşıyorlar yalnız olmadığıma sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum neden böyle acaba ya 🥲🥲🥲
Yusufurazsibel Handannnn 16 ay bitti canım yemin ederim bir saatten fazladır sallıyorum gözleri kapalı direniyor uyumamak için
Yusufurazsibel Doga_24 bilmiyorum ki 😭 çok yorgunum sinirlerim bozuk ağlıyorum hep uyku vakti gelince
Yusufurazsibel Adayildiz düzenliydi hep akşam en geç 10 dedinizmi uyuyor olurdu dişler mahfetti beni de onuda bir haftadır boyleyiz kafayı yemek üzereyim 😕
Adayildiz Yusufurazsibel Dis dönemleri olur böyle bizde yaşadık şuan benim kızımda köpek dişlerini cikartiyo uyumamaya direniyo ama bozmamaya direniyorum bende bakalim akşam üstü uykusu gelsede oyala Yoksa çok zorlanirsin
Yusufurazsibel Yektakuzey1 huhu hu Allah ninnisi de. Uyur hep oğlum ama yarın onu deniycem canım Allah razı olsun ♥️