Ay yazarken fenalık geliyor içime, çok yoruldum çok yoruldum asla isyan etmiyorum ama çok yoruldum hiçbir şeye yetişemiyorum düzenim kalmadı. Oğlum 5. Ayını bitirdi sürekli ağlıyor, 10 15 dakika uyuyor uyanıyor 5 6 saat uyumadan duruyor, sürekli kucak istiyor ve ben hiçbir işime yetişemiyorum şu son 1 haftadır lohusalığımdan bile beter geçiyor günlerdir evimi süpüremiyorum, istediğim şekilde toplayamıyorum için daralıyor eve bakınca. Canı sağolsun gün içi hadi neyse ama gece de uyumuyor 1 bilemedin 1 buçuk saat uyuyunca şükrediyorum. Benden başka kimsede de durmuyor