Kızlar herkese merhaba kızım bugün 5 aylık oldu fakat ben 40’dan itibaren ne zaman süt ürünü yesem acayip gaz yaptı hatta 3 aylıkken yoğurtlu çorba yedim 2 gün boyunca gazını çektim doğduktan sonra hırıltısı vardı.Kaka da kan bu zamana kadar görmedim neyse ben yoğurt süt peynir kaymak hiç yemedim bu zamana kadar ama tereyağ keklerde süt vs yiyordum bir etki yapmadı neyse bu iş böyle olmayacak dedim Samsun’da Alişan yıldıran diye bir doktor var alerji doktoru ona gittim aşı karşıtı bir doktor aşı yaptırma dedi uzun yoldan gelmişsin kan alayım dedi neyse kanı verdik alerjisi yok dedi tüm bu süreçlerde egzamamız vardı ama birde gürültü ve mukuslu kaka artık ben tabi diyetlere devam 2 aydır yumurta da yemiyorum tokata bir çocuk doktoruna gittim şikayetleri söyledim oda bana diyet yapacaksın dedi hiçbir şekilde dışardan ne yedim ne de içtim paketli gıdalarda süt ve yumurta ürünü yemedim geçenlerde yine aynı doktor gittim egzamalar geçmedi şikayetler devam ediyor dedim adam şaşırdı ve cildiyeye yönlendirdi diyeti de fırınlanmış süt ürünlerle aç dedi bende kek vs yaptım ama hala yumurta yemiyorum cildiye atopik dermatit dedi bir krem verdi sürer sürmez geçti yalnız mukuslu kaka ve gürültüsü devam ediyor geceleri uykuya çok zor dalıyor birde horluyor hamdolsun egzamalar kremden sonra geçti e şimdi bu çocuk alerjik mi değil mi ben artık ne yapacağım cidden kafayı yedim yemiyorum içmiyorum sütüm de baya azaldı zaten çocuk doktoru neocate diye diyet mama verdi. Başına benim gibi durum gelen var mı biraz uzun oldu hakkınızı helal edin ama ne yapmam gerek süt ürünlerini 1 haftadır yiyorum eğzama va oluşmadı ama fırınlanmış bir şekilde yiyorum yumurta da açayım mı ne yapayım?