İyi geceler kızlar. 10 aylık erkek bebem gece uykusunda sık sık inliyor ve her uyanmasında inleyerek, mırıldanarak uyanıyor. Uyanma sıklığı da çok çok fazla. Yani 15 dk da bir, yarım saatte bir.. En fazla 1 saat. Kucağıma alıp emzirince tekrar dalıyor uykuya. Sabaha kadar böyleyiz. Ama inlemesi beni düşündürüyor. Uyanma sıklığı hep böyleydi ama birkaç gündür inleme de eklenince endişeleniyorum bir sıkıntısı mı var diye? Başına gelen var mı? Haftaya doktora gidicem o zamana kadar bilgi sahibi olan varsa cevap verirse sevinirim.