Senaasd anneliğimin 3. Ayından sesleniyorum geçecek güzel anne sadece sabır herkes evine çekilip bebeğimle yalnız kalınca daha rahat olacaksın emin ol o sana sen ona alışacaksınız hele agulu günleri gelsin sana gülsün tepki versin bak bu anları hatırlanmayacaksın bol bol kokla, kucağına al sev sana çok ihtiyacı var ağlamak istediğinde ağla rahatla ama çok aşırıya kaçma sütün varsa dikkat etmek lazım ben de lohusa iken her gün ağladım insan o anlık deşarj olup yeniden başlıyor 🥰