Yaseminnn2589 bizimkide öyleydi sarılıgımız vardı , ben uyandırmasam kendiliğinden uyanmıyordu sürekli 1 saate bir emziriyodum alarm kurup, ilk 3 gün mama verdim sonradan bıraktım bol bol emzirdikden sonra düzeldi şimdi kendiliğinden acıktıgında uyanıyor , ama düzenli saatlerde uyandırmayı ihmal etmeyin çünkü ben gece bi kere uykuya yenik düşüp emzirmedim kan şekeri düşmüş bayılır gibi oldu zar zor uyndırdık