Annnisshhh bende de olmuştu. Doktorum magnezinc verdi. Emzirdiğim için benim vitaminler çocuğa geçtiğinden benim değerlerim düşmüş o yüzden bende ağrılar başlamıştı. Bel boyun diz diş ağrısı gibi. Akşam yemeğinden sonra bir tane içiyorum çok rahatladım. Sadece belim ağrımaya devam ediyor o da kucakta taşıdığımız için uyuduğu zamanda ev işi yaptığım için. Birde ben zayıfım kemiklerim de zayıf bunun da etkisi var. Sizde o ilaçtan alabilirsiniz. Veya altını alırken giydirirken falan dizinizi bükmeyin. Geçmiş olsun