Ayse22 Bebeğim 2 aylık hem mamahem anne sütü içiyo Aptamil kullanıyoruz ama çok gaz yapıyo onericeginiz gaz yapmayan mama varsa yazabilir misiniz
Dasbaby Ayse22 Uygun ve güzel bebivita 😂neler Aptamil Kadar kötü mama görmedim.Gida boyası olduğuna yemin edebilirim kanıtlayamam.
thebeautyqueen Ayse22 Ben de aptamille başlamıştım çok gaz yaptı geceleri uykusunda inleyerek uyanıyordu yavrum sonra Hipp Organik kullanmaya başladım çok şükür hiçbir problemimiz kalmadı. 🌸