Ürünün sattıktan sonra sattıklarım bölümünden sattığın ürünün üzerine tıklıyorsun orada hangi kargo ile göndermek istediğini seçiyorsun sana kargo kod veriyo sadece o kodla gönderiyorsun hiç uzun sürmüyo ben sürekli satıyorum ptt ile gönderiyorum bana en yakın kargo o olduğu için bebeğimide alıyorm yanıma bebek arabasıyla yürüyerek gidiyorm