arkadaşlar benim kızım 11 aylık 1 aya kadar süt e tamamen gelicez doktorumuz şimdiden tartışmamı önerdi.
sizler sütü sade mi veriyorsunuz? sadece süt doyurucu olmaz gibi geliyor bana ama nasıl versem daha doyurucu olur bilemedim yardımcı olurmusunuz?