Prensesbella aynı şeyi ben de yaşadım 4 aylıkken kızım, doktor bronşit dedi sadece aletle dinleyerek. antibiyotik ve bronş şurubu verdi. rmin olamayıp başka doktora götürdüm bikaç gün hiç düzelme görmeyince. boğazlarında sorun var ciğerlerinde hiçbirşey yok dedi. ve ciğer filmi çekti emin olmak için. sonra ilaçları kesti antibiyotiği hiç kullanma dedi özellikle. nebülizatör alıp hava verdik. 2 tane ilaç ve bir de boş serum yazdı ama bunu buharla verdik. 3 4 güne toparlandı kızım. öksürükten burun akıntısından uyuyamamıştı günlerce. umarım sizin de öyle bir sorun yoktur bence başka biyere de götürün ciğerlerine röntgenle bakıp emin olsunlar.