karanncaglayan Bebeğim 9 aylık gece çok fazla uyanıyor uykusuzluktan ölüyorum artık neler yapıyorsunuz ne yapmalıyım
mummy karanncaglayan belki diş dönemi falandır sabretmek gerekir bazı bebeklerde de alışkanlık oluyor malesef
Begooo karanncaglayan her uyandığında emzirmeyin kucakta sakinleştirmeye çalışın pışpışla biz de 10 aylığız arada hala öyle eğer tok olduğundan eminseniz her mızıkladığında meme vermeyin çünkü alışkanlık yapıyor. Dişi yoksa hala diş çıkaracaktır bir de atak dönemi de var o aralarda
Coala karanncaglayan 9+27 deyiz çok sık uyanıyorduk bizde acıkma, diş, oda ısısı, burun tıkanıklığı doktor bize bu seçenekleri söyledi dikkat edelim dedi. Herşey tamam sorunumuz diş😫😭
Mom4565 karanncaglayan işte her uyandığında emizirmeyin emiyo uyuyo 1 saat sonra yarım saat sonra uyaniyo acıkmak yani alışkanlık onun ki
karanncaglayan Mom4565 4 gün kadar emmeyi red edince bırakıvak diye korktum o uüzden gece her uyandığında emziriyodum önerilerinize uyucam teşekkür ederim