1-2 ay öncesine kadar aşırı düzensiz kötü olan uykularımız düzeldi bin şükür bunuda alerjisine bağlıyorum atlattıktan sonra düzene girdi,günde tek uyku yapıyoruz 3-4 Aydın böyle,akşamları en geç 10da uyuyoruz sabahta 8 gibi uyanıyor,yememiz maalesef hiç yok denecek kadar az belim kopuyor artık yedirmeye çalışmaktan,köpek dişlerimiz yolda altlı üstlü,onun haricinde toplam 12 dişimiz var azılar vs çıkarttık 😊köpek çok zorladı bitirdi ama o da ramak kaldı eti yarıp çıkmasına.Bunlsr haricinde yapışık ikiz gibiyiz resmen ben nereye o oraya 🤣Gün içinde nasıl vakit geriyorsunuz sizler,önereceğiniz aktivite,oyun,oyuncaklar veya kitaplar var mı gelişimine katkıda bulunan şeyler olsun istiyorum