Kbrdmr1 Selam arkadaşlar bebeğim 9 aylık ek gıdaya geçtik ama hala geceleri mama 160 ml mama verip uyuyuyorum geceleri ağlıyor sizce mama tok tutmuyor diye mi siz neler yapıyorsunuz