Merhaba tecrübeli anneler bebeğim 2 aylık uzamış anne sütü sarılığı geçirdik şuan geçti sarılık tamamen mama kullanıyorduk bıraktık anne sütüne döndük ama bebeğim gündüz de emerken zorlanıyor sağıp veriyorum ara ara çok gerekirse mama veriyorum fakat gece olunca asla uyanmıyor beslenmek için ne mama ne anne sütü almak istemiyor olabilir bir durum mudur gece bu kadar uzun süre aç kalabilir mi?