Ebrudefne- Prensesss_annesiii Ben bitirdim ama dışardan yine okumak istemiştim çocuk gelişimi geldi ama okumadım tıbbi sekreterlik istiyorum inşallah bu sene tekrar girecem sınava .. birazda kpss çalışıyorum bakalım ..
Utkucan Prensesss_annesiii kesinlikle öyle ama ciddi anlamda çok iyi korun eşler böyle zamanlarda bilerek bile kazara oldu falan diyip çocuk yapmaya meyil ediyor bu forumda çok okudum okumaya devam et sen kendine yapacağın en büyük iyilik bu olur
Prensesss_annesiii Utkucan gidip en garantisi spiral taktiricam hemen canim yoksa eşim biliyorum hemen yapmak istiyor kaçıyorum mecbur
Nergis24 Prensesss_annesiii lütfen yanlljs Nlamayin ama her bölümün sonu kpss. Çocuk gelişimi onu açık bir bölüm değil bence. Anca kreşte çalışırsınız bunun içinde çocuğunuzu ihmal etmeye gerek yok. Ben memurum aile baskısı olmasa istifa edip kızıma bakıp buyuturdum.
Kerem-Erva Nergis24 katılıyorum çocuk gelişiminin KPSS puanları çok yüksek bende şuanda okuyorum ve kpss umudum olmadığından 2. Yi de düşündük özellerde anca çalışırım en azından o zamana kadar büyümüş olur dedim
Matthildaa Benim de bı kızım var 13 aylık ve kpss ye hazirlanmaya karar verdim çocuk fikrini eerteledim 🤗yani iki çocuk beraber büyümesi benimde istediğim biseydi 😅 nasip bakalım
Kerem-Erva Prensesss_annesiii canım bende Çocuk gelişimi okuyorum son sınıfım bir oğlum var 6 yaşında ve 1. Sınıfa gidiyor Birde 6 aylık kızım var hamilelikte de çok güzel okunuyor ben özellikle 3. Sınıfa denk getirdim hamileliği şimdi küçük zahmeti pek yok o yüzden son sınıfı da bitiririm en azından çalışmaya falan başlayacak olsam büyüsün istedim yaşın küçükse okulu da bitirebilirsin yada benim gibi 3 veya 4. Sınıfa denk getirirsin önce bi okula başla dersleri bi gör biraz bi yol al ki bide çocuğun küçükmüş daha bunun 2 yaş 3 yaş sendromları var herşeyiyle analar ilgileniyor hep
Kerem-Erva Prensesss_annesiii bende senin gibi aynı yollardan geçtim 3 yaşı geçerken düşün derim kpss işi gerçekten zor korkutmak için demiyorum yanlış anlama muhakkak oku insana bir güven geliyor bende okumak için çocuk düşünmedim uzun yıllar ama oğluö tek başına o kadar üzülüyordu ki çevrede de hiç çocuk yoktu hakkına girdim diye düşündüm sonra
bikerem Prensesss_annesiii bekarken mühendislik fakultesini bitirdim. Evlenince ard arda 2 cocuk annesi oldum. Calistim. Calisirken ders calistim is guvenligi uzmani oldum. Simdiye kadar yine calistim( 10 yil) . 3. Bebegime hamile kalinca pandemide is yukum azaldı. 3. Üniversite olarak cocuk gelisimi okuyorum son donemim kaldi. Olmez omrum varsa okumaya devam edeceğim.
Kerem-Erva Çocuklarlada çok güzel okunuyor hamileliğin ilk sıkıntılı zamanlarını sınavlara çakıştırMa birde Doğumu ikisini de yaparsın 😍 çocuğuna da çok güzel örnek oluyor ders çalışan anneyi gördükçe hangi Üni yi kazandın Allah yolunu açık etsin 🌺
Darkrosewater Prensesss_annesiii çocuk iki kişinin vereceği karardır siz istemiyorsanız eşiniz sizi zorunlu tutamaz ki zaten bir çocuğunuz varmış bence okuyun şahsen ben öğretmenlik mezunuyum senelerce atanmak için uğraştım eşim saygı duydu ama olmadı bir türlü yaşımda geçecek diye çocuk sahibi olmak istedim artık çok şükür bir kızım var şuan tekrar ders çalışmaya başlıcam inşallah
Kerem-Erva Darkrosewater allah yolunuzu açık etsin inşAllah gönlünüzdeki muradı nasip eder bu yolda olan herkesin yardımcısı olsun
bikerem Kerem-Erva bu mutluluğu bilseler dalga gecerler mi,sirada benim radyoloji var,sagliga da bi el atayim diyorum😁 biz kadinlar isteyelim yeter ki