Zeynep228 birbebekbirannee ben değilde kuzenim için sormuştum gerçekten bi ihtimal yok mu 15 gündür adet olmuyorda
annebusesi 15 gün geciktiyse, Test yaptı mı? Eğer yaptı ve negatifse doktora gitsin. Hormonal olabilir. Bıraktıktan sonra bende de oldu ama bu kadar uzun süreli değil… Birkaç gün gecikmeler ve bir kaç gün daha uzun adet daha ağrılı adet oldum..
Zeynep228 annebusesi test yapmadı canım yarın yapacak bi emin olmak için ben sorayım dedim teşekkür ederim
sahikakocarslanli Zeynep228 bende olmuştu 10 gün kadar ilk defa öyle olduğu için çok korkmuştum ama Dr hormonlardan olabilir emzirmeyu bırakınca demisti