Kızlar bebeğimden hastalık geçti cok şükür l toplafı ama ben yatınca 2 dk 1 öksürüyorum uyuyamıyorum antibiyotik kullanıyorum balgam sökücü kullanıyorum elma kabuğu falan kaynattıö zencefil yaptım ılık süt bal yaptım tuzlu gargara yaptım burnumu temiz tutuyorum ne yapacağımı şaşırdım artık